Mit jelentenek a Facebook-emojik?

Mit jelentenek a Facebook-emojik?

A Facebookon rengeteg különféle emoji érhető el – a reakcióktól kezdve, amelyeket hozzászólásokhoz lehet adni, egészen a kis ikonokig, amelyek az érzések és tevékenységek mellé kerülnek egy új állapotfrissítésnél.

Az, hogy hogyan használják az emojikat, felhasználónként változik – természetesen attól függően, hogy ki melyiket választja.

Ebben a cikkben kifejezetten azokról az emojikról lesz szó, amelyeket a Facebook-bejegyzésekhez lehet reakcióként hozzáadni.


Hogyan érhetők el a Facebook-reakció emojik?

Míg régebben a Facebook csak egy „Tetszik” és „Nem tetszik” gombot kínált, ma már különféle reakciókat is megoszthatunk egy bejegyzésre a „Tetszik” gombon keresztül.

Tartsd lenyomva a „Tetszik” opciót egy bejegyzés vagy hozzászólás alatt, és egy előugró menü jelenik meg, amelyben kiválaszthatod, hogyan szeretnél reagálni.

Az elérhető reakciók a következők:

  • a hüvelykujjat ábrázoló „Tetszik” ikon
  • egy piros szív
  • egy ölelés
  • egy nevető arc
  • egy kíváncsi arc
  • egy biztonságos arc
  • egy dühös arc

A közvélekedés szerint ezek az opciók lefedik az összes fontosabb érzelmet, amelyet egy felhasználó ki szeretne fejezni egy bejegyzés láttán a Facebookon.


Mit jelentenek az emojik?

Ha egy bejegyzésre egy emoji reakcióval válaszolsz, nem pedig hozzászólással, akkor egy konkrét érzelmet fejezel ki anélkül, hogy szöveget kellene írnod.

Az emojikat egyre gyakrabban használják üzenetek vagy hozzászólások elismerésére anélkül, hogy válaszolni kellene – ez a tendencia az Instagramon és a WhatsAppon is megfigyelhető, amelyek szintén a Meta tulajdonában vannak.


Az emojik egyéb felhasználási módjai a Facebookon

A reakció emojikon kívül a billentyűzetről is hozzáadhatsz emojikat egy állapotfrissítéshez, új bejegyzéshez vagy hozzászóláshoz.

Ez ismét egy vizuális módja annak, hogy bizonyos üzenetet vagy érzelmet fejezz ki – és egyre népszerűbbé válik a bejegyzések összefoglalásában.


Reméljük, ez segít.
Az emojik mára szorosan hozzátartoznak a közösségi médiához, a Facebook pedig különösen alkalmas a reakció emojik és vizuális érzelmek használatára.